شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

Image and video hosting by TinyPic
شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

الكود دا علشان تضيف البانر عندك فى البلوج بتاعك

الكود من هنا

Oct 31, 2007

كل سنة وكيكوووووووووو طيب

KiKoOoOoOoOoOoOoOoO

المهندس المطحون فى الكلية الخارقة وحبيب قلبي كيكو
بتاع الواحدات :P
1/11
يوم واحد نوفمبر عيد ميلاده وطبعا كان لازم اهنيه واكون قبل الكل
كيكو
كل سنة وانت طيب وبألف خير
وعلى طول مع بعض ;)
وعقبال اتناشر الف سنة :P

ويا رب على طول سعيد

الهدية علشان ميبقاش ليك عندي حاجة تانى :P

تشي السعيد

11 comments:

kikooooooooo said...

الحمد لله أنا أول واحد يرد ع البوست
وانت طيب يا تشي يا سعيد
وشكرا ع الهدية وصلت يا مان
مع إني بحس بالندم علي كل عيد ميلاد بيعدي لأني بحس إني ما عملتش حاجة في السنة اللي عدت
يا رب السنة ده أعرف أعمال حاجة
وجهز بقي هدية أكبر من هديتي عشان عيد ميلادها قرب
كان معكم ..,
كيكوووووووووووو ودلوقتي بقي عندي 21 سنة

•«ρяoιd»•™ said...

كل سنه و كيكو طيب

و انت كمان يا تشي

و انا كمان

و كل البشر اللي هتدخل هنا يا حبي

تحياتي

Anonymous said...

كل سنة وانت طيب يا تشى
هاهاهاهاهاهاهاهه

http://fullguide.blogspot.com

Che The Hermit said...

كيكو
طبعا هدية اكبر جهز انتى بس هدية وبطل اللى انت بتعمله

برويد
وانت بكل خير والبشرية كلها كمان

عمر
وانت بكل خير
بس الضحكة ي بتاعه ايه

تشي

الأستاذ said...

كل سنة وهو طيب
وأنا كمان ليا واحد صاحبي عيد ميلاده كان في 1 نوفمبر برضه وفي واحد في يوم 5 وواحد تاني في 11
تخيل إنت بقى خراب الجيوب
وكل سنة وإنت طيب إنت كمان لما يجي دورك إن شاء الله
مع أطيب تمنياتي إنك متكونش إنت كمان في شهر 11
تحياتي

همسات ساكنه said...

كل سنه وانت طيب يا كيكو رغم انها متاخره شويه بس المهم انها اتقالت وخلاص :D
بيقولوا شهر 11 شهر العظماء باين :D
انا من مواليد شهر 11 بقى :$

كل سنه والناس كلها طيبه

Che The Hermit said...

الاستاذ
وحضرتك بكل خير وسلامة
وانا والله زيك كدا اخر اكتوبر واول نوفمبر ونص نوفمبر حوالى خمسة ولا حاجة
انا بعيد خالص فى تسعة يعني متخافش ع الميزانية ولا حاجة :)

همسات ساكنة
لا متأخرة ولا حاجة
وكل سنة والدنيا كلها طيبة زى ما قلتى بالظبط كدا
نوفمبر تانى شكل الميزانية هتبوظ فعلا فى الشهر دا انا ممكن اعتزل الحياة فى نوفمبر وبعد كدا ارجع تانى
كل سنة وانتوا طيبين يا عظماء مع ان العظماء بيقولوا فى اكتوبر

Anonymous said...

كل سنه وانت طيب ياكيكوووووووووووووو هي اجت متاخره بس معلش وانت ياتشي كل سنه وانت طيب علي عيد ميلادك الي فات كنت عايزه ابعتلكم تورتايه بس انتعرفين المواصلات بقه والجو وكده وعى فكره اخويا كان عيد ميلاده برضه1/11 بجد خربتم
الميزانيه هههههههههههههههههه
مع تحيات
اختكم بنوته

Che The Hermit said...

بنوتة
ايه حكاية واحد نوفمبر دي ياللا مش مشكلة كل سنة وهو طيب

تشي

Anonymous said...

المدونه دي تبعي انا (وشكري وشكريه) هواه انا متطفله عليهم بس ميهمش جربو تزورونا ...اقصد تزوروهم
http://ktr7ercom.blogspot.com/

Che The Hermit said...

شرفنى كتير ازورها ابقي عدي كتير
تشي