شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

Image and video hosting by TinyPic
شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

الكود دا علشان تضيف البانر عندك فى البلوج بتاعك

الكود من هنا

Oct 26, 2007

تاج جامد

التاج الجامد دا كان عند بيني وبينك وانا خدته واديني بجاوب عليه ومش كدا وبس لا دا انا همرره كمان
إشطات

مين اول شخص عرفت أنك بتحبه, يعني انك نفسك يبقي معاك علي طول, و نفسك تبقي مثله؟؟و ليه؟
والله السؤال دا بالذات مش فاكر له إجابة خالص قعدت كتير افكر ومش اقادر افتكر مين كان بيمثلي حاجة زى كدا !!!

أمتي أول مرة قلبك اتحرك ناحية بنت (للولاد), او ولد (للبنات)؟؟, يا ريت تحكي عن المرة ديه شوية
انا اصلا مكنتش مؤمن بالحب والحاجات دي لحد تالته اعدادى كدا ولا حاجة وفى ثانوى حبيت بنت بس مكانش حب كان إعجاب عادي يعني وراح لحال سبيله

امتي أول مرة تشوف اثنين بيحبوا بعض, و قلت هو ده الحب بجد؟
طبعا كييييييييييييييييييييكو حبيب قلبي وابن عمتى واجمل قصه حب شفتها ربنا يوفقهم يا رب

كام واحدة حبيتها في حياتك ( للولاد ), و كام واحد حبتيه في حياتك ( للبنات ), و القصد حب مش شرط بجد؟
واحدة بس ودا بجد والله مش كلام والسلام

كام شخص منهم كان نفسك تكمل معاه حياتك؟
واحدة بس مش كان نفسي دا انا كان نفسي ولسه نفسي وهيفضل نفسي تكمل مع بعض الحياة

طيب و امتي عرفت مين حبيته بجد و مين لأ؟
بنظرة سريعة فاحصة لنخاشيش قلبك من جوا هتعرف على طول مين بتحب ومين كان مجرد كلام او اعجاب او ايا كان

ايه مقاييس الحب الحقيقي بالنسبه ليك/ليكي؟
انا الاتنين يكونا بيحبوا بعض بصدق وعندهم استعداد للتضحية سب انا بقول الاتنين مينفعش واحد اه وواحد لا لازم الاتنين مع بعض

هل الحب بيدوم علي طول؟
فى نظري اه وطبعا كمان اصلا معتقدش يبقي للحياة طعم من غير حب

في نظرك, يعني ايه اتنين بيحبوا بعض بس مش بجد؟
يعني اتنين مقضينها لعب وتهريج وفسح كلام وفى الاخر احنا ما ننفعش لبعض ودمتم

للمتزوجين فقط؟انت لسة بتحب مراتك؟ طيب فاكر واحدة من اللي قبلها ولا خلاص؟
انا لسه مش متجوز بس لما اتجوز هفضل احبها على طول وهتفضل ماليه حياتى ومش هسمح لنفس افكر فى حد تانى

ايه مفهوم الغيرة عندك؟
مش عارف بالظبط بس هى فى نظري حب زايد شويتين وخوف دايم ع الحبيب وقلق من وجود اى شيء يكدر العلاقة بين اتنين

ايه مواصفقات البنت/الولد(للبنات) اللي انت نفسك تكمل حياتك معاها؟
انها تكون فاهمانى خايفة عليا مقدرة حبى ليها بتحبنى وبحبها بس كدا

و هل لاقيت ده موجود في البنت اللي بتحبها حاليا؟
اكيد وموجود قوى

و هل لاقيت ده موجود عامه؟
لا دا مينفعش يكون موجود عامة

هل الحب حرام؟, قصدي الحب يعني بنت أو ولد بتحبه و هو بيحبك و علي اتصال و علم بالحب اللي بينكم
لا طبعا مش حرام

صف نفسك كمحب في كلمه او جمله صغيرة
بحبهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


3 comments:

Young entrepreneur said...

شكرا يا تشي علي اجاتك.. وشكرا للتمرير كمان
أما بقي يا سيدي عن اجاباتك, فانا شايف انك مخلص قوي قوي كمان, و انك مش بتحب اللعب و عملي حبتين زيي يعني.
ربنا يوفقك يا سيدي, بس ابقي افتكرنا لما تحقق اللي في بالك.

Unknown said...

اجاباتك جميله
بس انا هتعب اوي في الاجابه
لأن كل التاج حب
و انا عقدتي الحب
فأكيد هعقدكم معايا

Che The Hermit said...

محمد اللى بيني وبينك
يا راجل لا شكر على واجب والتمرير دا اجمل حاجة فى التاجز :P
يحصلنا الشرف انى زيك وربنا يوفقنا كلنا ومحدش ينسي التاني :D

محمد صبحي
ربنا يخليك يا غالي

واحنا مستنين نتعقد بس انت ابدع وملكش دعوة بينا يا جو :D

تشي