شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

Image and video hosting by TinyPic
شاركنا فى تطوير ويكيبيديا العربية

الكود دا علشان تضيف البانر عندك فى البلوج بتاعك

الكود من هنا

Sep 4, 2007

ليه بلوج ؟؟؟؟

كانت فكرة من زمان من حوالى اكتر من سنة او اتنين بس كل مرة اقول لو عملته مش هاقدر اتابعه كويس ومش هقدر اعمل بوست بشكل دوري المهم ناس شجعتنى بس برضه متردد لغاية لما اتخنقت من المنتديات والمشرفين اللى بيعيشوا وبيشيلوا المواضيع اللي مش على مزاجهم قلت والله ما انا داخلها تانى وانا بقي هعمل بلوج وهكتب زى ما انا عايز وانا الرقيب على نفسي وهكتب اللى فى دماغى واللى انا راضي عنه وبس :)

3 comments:

Broken Bound said...

خلاص اتدبست.. بردو هتابعه وهتعمل بوست بشكل دورى..ومن بكرة الاقى بوست جديد..معاك ربنا:)

sohier said...

ربنا معاك :)
ى و ياريت تكتب حاجات مبهجه كفايه كأبه:)
سهير

محمد حمدي said...

اهلا بيك فى الفضاء البلوجرى
كنت طلبت انك تجاوب على الاسئله الى على مدونتى .. طبعا تقدر تجاوب عليها وقت متحب

تحياتى